پای نوروپاتی نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 دیابت کنترلهر دو نفروپاتی و نوروپاتی دیابتی پا عوارض دیابت کنترل نشده می también.En بسیاری از موارد، این دو مشکل را در همان pacientes.Son اصلی همزیستی؟

متاسفانه، پاسخ این است sí.En موارد شدید، نوروپاتی پا می تواند باعث بیمار نمی تواند راه برود، در حالی که نفروپاتی دیابتی می تواند نارسایی کلیه را تشدید کنند.

نوروپاتی پا توسط ترکیبی از نوروپاتی محیطی و بیماری عروق محیطی است که می تواند در تعدادی از مشکلات پا منجر باعث علائم عصبی خفیف تا شدید زخم، عفونت، بیماری های عروقی، بیماری مفصل شارکوت و fractura.Si در زمان درمان نشود، اعصاب پا باعث مشکلات گذاشت.

نفروپاتی دیابتی رخ می دهد زمانی که سطح قند خون حملات بالا مویرگ ها در کلیه، در حالی که گلومرول، کلیوی، فیلترهای capilares.Por بنابراین شامل این نوع از بیماری کلیوی می تواند باعث پروتئین به فیلتر می شود و مایع اضافی به حفظ در بدن است.

هر دو پا نوروپاتی و بیماری کلیوی ناشی از دیابت با دیابت کنترل نشده و سطح قند sangre.Por بنابراین ایجاد می شود، اگر بیمار از این مشکلات رنج می برند، اداره قند اول activa.Métodos خون شیوه ای موثر، از جمله برنامه رژیم غذایی صحیح، استفاده صحیح از عوامل کاهنده قند خون و regular.Una ورزش ملایم هنگامی که سطح قند در خون قطره به حالت عادی، شما می توانید از درمان های زیر استفاده کنید .

- حمام پا: شما می توانید کمک به بهبود گردش خون در سراسر بیماران با پای پیاده و افزایش ایمنی بیماران برای مبارزه با عفونت ها و بیماری های عروقی در pies.Además است، همچنین قادر به افزایش جریان خون به کلیه ها به طور غیر مستقیم.

طب میکرو چینی Osmotherapy: این درمان در حال تبدیل شدن بیشتر به طور گسترده مورد استفاده برای مقابله با بیماری های کلیه و نفروپاتی مختلف diabética.De با توجه به شرایط پزشکی بیمار، پزشک می تواند فرمول مناسب برای داروهای چینی را انتخاب کنید و درخواست externamente.Por این داروها دوم، ساختار را می توان بازسازی کلیه است.

اگر شما در حال تجربه نوروپاتی پا و بیماری کلیوی ناشی از دیابت، امیدوارم، شما می توانید از شر آنها به زودی با هدایت دکتر آنلاین دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: دیابت با دیابت کنترل,دیابت کنترل ,
:: بازدید از این مطلب : 639
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: